Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Employer branding

Employer branding
Employer branding
Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.
Cena: 70,76 zł

Event marketing w zintegrowanej komunikacji

Event marketing w zintegrowanej komunikacji
Event marketing w zintegrowanej komunikacji
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.
Cena: 59,05 zł

Fanatyczne poszukiwania klientów

Fanatyczne poszukiwania klientów
Fanatyczne poszukiwania klientów

Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest "jedynie" pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 35,49 zł
szt.

Gospodarka magazynowa

Gospodarka magazynowa
Gospodarka magazynowa
Książka jest swoistym kompendium wiedzy o magazynach i magazynowaniu. Zostały w niej zawarte podstawowe, teoretyczne zagadnienia związane z szeroko rozumianą gospodarką magazynową. Scharakteryzowano szczegółowo m.in. elementy tworzące infrastrukturę magazynu, fazy procesu magazynowego, sposoby na prawidłowe rozmieszczenie zapasów w strefie składowania itd. Na zakończenie przedstawiono trzy studia przypadków odzwierciedlające zastosowanie przybliżonej teorii w praktyce.
Książka skierowana jest do studentów kierunków: zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka, do słuchaczy studiów podyplomowych oraz do praktyków zarządzających zapasami.
Cena: 36,54 zł

Kocia sprzedaż

Kocia sprzedaż
Kocia sprzedaż

Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika!
Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje tego niezwykłego coacha poruszają ten sam temat, choć każda z nieco innego punktu widzenia. 

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 28,26 zł
szt.

Magia sprzedaży Techniki i ćwiczenia

Magia sprzedaży Techniki i ćwiczenia
Magia sprzedaży Techniki i ćwiczenia

Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 28,46 zł
szt.

Mała księga zamykania sprzedaży

Mała księga zamykania sprzedaży
Mała księga zamykania sprzedaży

Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 21,84 zł
szt.

Marketing 4.0 Era cyfrowa

Marketing 4.0 Era cyfrowa
Marketing 4.0 Era cyfrowa
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu.
Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi m.in.:
- zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet jak również netizenów,
- zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 31,70 zł
szt.

Menedżer skuteczny

Menedżer skuteczny
Menedżer skuteczny

EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ
Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.
Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.
Peter F. Drucker
Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bowiem aspiracje zarówno swoje własne, jak i innych. W rezultacie organizacja staje się zdolna nie tylko do lepszego funkcjonowania, ale i do robienia wielu różnych rzeczy, których nie robiła, a także do sięgania po nowe cele.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 35,58 zł
szt.

Mistrzowski zespół sprzedaży

Mistrzowski zespół sprzedaży
Mistrzowski zespół sprzedaży

Ludzie, z którymi odniesiesz sukces
Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed Tobą? Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujesz, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlową misją wyruszą do klientów. Powodzenie bądź niepowodzenie tej misji spoczywa w Twoich rękach to Ty jako menedżer sprzedaży odpowiadasz za to, żeby z zatrudnionych przez Ciebie indywidualności zbudować zgrany i sprawny team handlowy.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 42,09 zł
szt.

Nieświadome wybory

Nieświadome wybory
Nieświadome wybory

Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na sobie tę, a nie inną kurtkę, ponieważ akurat ta ci się podobała. Wybrałeś taki, a nie inny zawód, ponieważ akurat ta praca wydawała ci się interesująca. Wydaje nam się dość oczywiste, że różne życiowe decyzje podejmujemy na podstawie własnych przemyśleń oraz opinii. Jak się jednak okazuje, to wcale nie jest prawda.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 28,46 zł
szt.

Nowy PR Jak internet zmienił Public Relations

Nowy PR Jak internet zmienił Public Relations
Nowy PR Jak internet zmienił Public Relations
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
Cena: 33,06 zł

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta

W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu Nauka praktyce praktyka nauce. Certyfikowany Trener Biznesu.

Cena: 35,49 zł

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą

Eksplozja komunikacji i siła, którą daje klientom komunikowanie się, wywraca firmę do góry nogami. Pytanie nie polega na tym, CZY twoja firma również zostanie postawiona na głowie, tylko KIEDY to nastąpi. Najlepsi klienci bowiem to już nie tylko konsumenci. To konkretni ludzie, mający nadzieje, potrzeby i emocje. Dzielą się z innymi ocenami, mają swoje kaprysy, wyrażają bardzo osobiste poglądy i sami piszą własne historie.
Klient ma znacznie większą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już marki tylko KUPOWANE są to marki, z którymi się UTOŻSAMIAMY.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 25,21 zł
szt.

Ostrzeganie, alarmowanie powiadamianie ratunkowe

Ostrzeganie, alarmowanie powiadamianie ratunkowe
Ostrzeganie, alarmowanie powiadamianie ratunkowe

Książka dotyczy zagadnień informacyjnych, jakie realizowane są w obliczu kataklizmów, awarii i innych zdarzeń kryzysowych. Omawia zagadnienia ostrzegania, powiadamiania, alarmowania i powiadamiania ratunkowego. Ukazuje występujące między nimi różnice i podobieństwa. Przedstawia zależności, jakie zachodzą pomiędzy intensywnością materializacji zagrożenia, a podejmowanymi działaniami ostrzegania, alarmowania oraz powiadamiania ratunkowego.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 38,92 zł
szt.

Personal Branding

Personal Branding
Personal Branding
Nieważne ile masz lat. Nieważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste mechanizmy, którymi kieruje się nasz mózg i narzędzia, które pozwolą Ci się wybic.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 25,21 zł
szt.

Pokaż na co cię stać

Pokaż na co cię stać
Pokaż na co cię stać
Po raz pierwszy w historii możesz poznać sekrety Trumpa, jak myśleć śmiało, w WIELKIM FORMACIE, i jak osiągać to, na co naprawdę cię stać!
Donald J. Trump to człowiek symbol: to czysta definicja amerykańskiej historii sukcesu. Gwiazda telewizyjnego programu The Apprentice i deweloper, twórca najbardziej prestiżowych obiektów na naszym globie. Był na dnie i powstał, by stać się jednym z najbogatszych ludzi na świecie oraz zostać 45. prezydentem Stanów Zjednoczonych.

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 25,21 zł
szt.

Projektowanie doświadczeń

Projektowanie doświadczeń
Projektowanie doświadczeń

Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych technologii świat stał się tak nostalgiczny i tęskni za rzemieślniczym kunsztem, esencjonalnymi ideami i autentyzmem? Czym jest luksus w czasach wszystkiego? I wreszcie dlaczego rzecz tkwi w idei?

Wysyłka w: od 1 do 3 dni

Cena: 53,72 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl